Lund :S

Hmm jag måste säga att jag inte riktigt fattar varför folk Gilar Lund så mycket :S Alvarligt det var kallt det är cyklar överallt och människor som pratar så att alla kan höra på små café ^o) Nepp inget för mig, tacka vet jag Sölvesborg <3

Det blev först en Macka med kyckling och feta ost mmm Och till efterrätt Morotskaka *slickar mig runt munnen*
Det spänderades även 218 kr På Harry Potter, engelska OFC 2 och ,  109.- st



S
å när vi står på Tågstationen (jag Hanna och Sanna) så rycker jag till i påsen så hamnar allt helt plötsligt på Marken!! Då har pås****** gått sönder spruckit  bottnen :O så det fick bli en nödvariant, Sen åkte vi tåget hem, Det var (som alltid) Kul att träffa underbara Fia <3

Jag har märkt att jag tänker ut vad jag ska skriva flera dagar innan eller ja en iaf, Men sedan när det gälle så har jagglömt det, Jag har som ex. tänkt skriva om serien Merlin som går på tv nu.

Eftersom vi fått fri biljetter till hockeyn ikväll Olofström vs Mörrum så måste jag dra nu, det e derby så det blir mycket folk redan slutsålt och dom bad om 200 extra platser :O OMG

Så det blir uppdatering efter det, Have fun

Har du set Merlin?
OM Var den bra tyckte du?


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: