Ett något lugnare inlägg;)

Ja nu sitter jag här och ser snön ringla ner från himmeln, väldigt vackert, faktiskt.

Igår var jag och mamma och Erik och handlade, jag körde dit, första gången jag körde med Mamma, men det gick kanon, en sväng inom Lindex ofc. Jag älskar den affären, bra kläder till rimliga priser.  Vist kan det vara kul att skämma bort sig med märkes kläder från MQ ibland men deras REA priser är liite dyrt för mig, en t tröja för 400.- !! Nej tack, så desperat e jag inte, kan nog använda dom pengarna till något bättre, fred på jorden kanske ^o)

Jag hittade iaf SKIT snygga byxor där, typ lite chinos aktiga, dom fanns i 38 nästa str. var 42. 38 satt perfekt, men nej så mina höfter e för breda så dom satt lite för tajt runt midgan. Så jag provade 42 men dom var aldeles för stora,

Varför görs det inte byxor till folk med kvinliga former?
Man ska ju för fan vara platt som en planka för att passa i dagens mode!!! Löjligt och tröttsamt om ni frågar mig!

Ja det blev i alla fall en tröja vit och mörk-blå randig en bh och super söta klämmor! Bilder kommer, samt ett galet köp, men som jag tror jag kommer slita med hälsan, en mini klädborste, sådan man rullar ni vet! allt detta för totalt 262kr.

Jag tog lite bilder igår innan kören, men eftersom  jag e hos Mormor kan ni inte få ta del av dessa underbart vackra bilder ännu, troligtvis i morgon tror inte jag orkar ikväll.

Jag satt och läste Enibas blogg. Jag tycker hon är himla tuff, och jag läser gärna hennes blogg om jag e rastlös!!
Passa mig i smaken. .-you go girl!

Nej nu ska jag snart byta om och fräsha upp mig lite.

Ha en trevlig eftermiddag allihopa

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: