Design!

NU har jag den finaste designen jag någonsin ägt. Tack Marina!!! <3<3<3 super snällt av dig!


Just nu är det full kalabalik här. A och  E slåss om damsugaren tyvärr inte med avsikt att använda den på rätt sätt, tror att jag är rätt skyldigt till de:S

Virran ska ut och åka längdskidor, funderar på att göra honom sällskap, kanske ta lite bilder som ni kan få se sedan ;) Kunde ju bli lite kul^^

Ja eftersom jag hade sådan stor framgång i går när det gällde att lägga in klockan ( som jag för övrig blev nöjd med!!) funderar jag på att lägga in en iPod aka musikspelare. Allt såklart med hjälp från Designa din blogg. Som även har hjälpt mig sååå mycket, för övrigt tack!

Ja just nu har ja nog inte så mycket att skriva, ska nog ut och titta till Virran ^^,

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

aaw, det var så lite så! :)<3

2009-02-18 15:21:02
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: