Årets bok rea har börjat och...

jag har inte varit där ännu!!

Eller nu ljög jag för jag har faktiskt varit inne på Bokia i stan, men inga av mina favvo böcker fanns på Rea. AKA Harry Potter på Engelska, och några andra jag spanat in.
Om du har blogg ligger det en bok med namnet "I dina kläder" av Jane Green. på blogg startsidan. Jag var såååå  nära att köpa den i Göteborg i höstas. Men den fanns inte i pocket och den kostade typ 2-300 kr, och det var lite dyrt för mig då. Men jag kan ju se om jag kan fynda något kul! Men det får bli imorgon;)

Idag har varit en bra dag psykiskt dock inte fysiskt, Jag tror min rygg försöker ta livet av mig. OMFG vad ont det gör!! Dels där jag landade på mördarribban och sen har jag en sådan träningsverk. ajajajajajaj!!!
När jag gick förbi pressbyron mot tåget fick jag en mini hostattack men så hög det till i magen (träningsverk där med tydligen) ajajajaj igen! så jag slutade hosta tvärt, vilket resulterade till att jag inte kunde andas>.<
Så jag fick trycka händerna i sidan och hosta lite försiktigt, hur man nu gör det.

btw så är jag ute efter lite saker: Kläder då:
Jeans tajts ljusa, finns jätte fina på Gina Trico, men det ligger ingen Gina Trico i närheten av mig, närmst Lund.. som för övrigt är världens tråkigaste stad! Så vet du någon affär som säljer det så komentera gärna!<3

Kom just på att jag faktiskt fyndat lite idag, köpte en till Mascara, när jag ställde mig i kön fick jag världens ongest, jag behöver ju inte en ny Mascara. Jag köpte nyss en ny men den e inte vattenfast.

Mascaran jag köpte senast var Max factor False Lash Effect bra men som sagt inte vatten fast, och eftersom jag ofta gråter när jag skrattar så e det hyffsat nödvändigt!
Idag köpte jag Isadora Build up Mascara extra volume 100% waterproof

Den ser rätt kass ut, kostade 89.-       Inhandlade även ett nytt nagellack   -igen!
Depend ofc för 25.- pärlemoaktigt i rosa riktig fint, ville ha silver, men det fanns bara med glitter :S

I morgon vill jag ha lite vågigt hår, så ska använda min sådan sak (har glömt dess namn) För jag kommer absolut inte hinna göra det i morgon bitti. En flicka behöver ju sin skönhetssömn right?

I Morgon är det Torsdag vilket betyder Floristik Hela  dagen och det gillas, dagen går då också snabbt, det gillas ännu mer :D Efter det är det kör, det gillas inte alls. Men jag får träffa Bassan och det är +!!

Nu ska jag möjligen fördriva lite tid med Linnéa, sen kallar sängen, och så kan jag måla naglarna och trippla håret.
Jaja Vad är en bal på slottet??


Godnatt:*

Jag Älskar Linnéa!! <3 Du e min bästaste kompis i Världen!!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: