Viltolyckor/ trafikolyckor!


Aomen hörde inte om några Viltolyckor i dag, han sa dock att det skett 61 st trafikolyckor!!
Det kan ju vara så att djur har något med vissa att göra, men han sa också att det var Trafik olyckor det mesta.
FY så hemskt!
Fick reda på genom en kompis igår att en buss kört rätt igenom rese!! Och när vi kom dit så jo vist sjutton var det ett hål där! Stackars människor!  Julhandeln igår var en riktigt flopp. VI kom dit ( Peter kom dit) i hopp om att det skulle vara som han uttryckte det 1000 lions människor med korvar, glögg och pepparkaks stånd och tomtar med bjällror. Det var ju helt öde!  Så vi körde till Maxi och köpte gran hos Therese sedan åkte vi hem till henne och fikade.
Hämtade ut mitt Sabo armband. Med ett litet stjärnfall som berlock. Oh me like stjärnor! <3 Jag har riktigt snöat in på det ( snöat in fatatr ni Hahahaha)
Ja vi hade faktiskt några roliga citat igår. Sagt av min kära arbetskamrat när jag undrade vad piff och puff skulle göra i vånga. "JA det var något med någon sten.."     Vad förvånad jag blev ^^
Och sedan e det ett evigt snack om klumpar i grusen här! Men det e internt så det fattar bara de inblandade :P
NU ska jag läsa mina lovley books. Sista sidorna på Eclipse och sedan början på Breaking Dawn.
Ha en trevlig dag kör försiktigt och sköt om er!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: