Mellandags rea?

MM.. försöker få med mig mamma till Olofström.det går sådär måste jag erkänna.
Så nu sitter jag här framför igen... Men jag måste fan göra något. kanske ska man gå en runda....igen

Ja jag kan inte sitta framför datorn IGEN. Dock flyger ju tiden förbi när man sitter här... Och då blir det måndag med Jobb (Y)

Jaja ni kan räkna med några ilskna inlägg i morgon om att jag hatar mitt jobb. Och efterdom kommer det komma några patetiska inlägg om att jag trivs ändå och att man ska se allt positivt Ha HA HA HA jag är så förutsägbar!

Nästan synd ju..

Nej nu ska jag definitivt lyfta på aset mitt

Ha en trevlig dag!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: FRIDAAAA

JAG VILL MED HA EN PIPPITRÖJA!!

2009-12-27 16:30:02
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: