Lördag = tjejfest! :)

Aomen Nu e det lördag eftermiddag och jag ska nog börja göra mig iordning för en tjejkväll i metropolen Gringelstad!!
Kameran ska packas ner, plånkan och gott humör :)
Nu ska jag bara börja fundera över vad jag ska ha på mig;)

Jag var faktiskt ute och gick forsarundan, Näsum är HELT DÖTT När jag var nästan hemma såg jag första tecken på civilisation, en människa med hund!

det var skönt jag dunkade musik i mer än en halvtimme och försökte att inte tänka så mycket.

 

Jag känner nog minsann för att läsa lite i min bok också.
Jag saknar Helene så himla mycket, det känns som om vi aldrig kommer träffas ... :(
Ja Nej man kanske ska fixa naglarna lite. hade ju varit fint med smycken på dom, fast då kanske dom borde bli lite längre och jag tror jag skulle spara det till nyår
Ja nu får jag lämna datorn för idag

peace

*TjingTjing*

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: