Julaftons kväll!

Jag måste säga att Julafton 2009 blev riktigt lyckad, och då är den inte över ännu ^^,
14 julhälsningar på mobilen ( jag skickade till de jag inte fått från nyss :P) En vägde ju liiite tyngre :D
Men annars blev jag precis lika glad för alla.
Var ju hos pappa på förmiddagen, frun i huset jobbade så det var bara vi tre som på den gamla goda tiden! Vi kollade lite på tv och bara chillade.
Sedan bar det hem till mamma och titta på Kalle anka och hans vänner.
Varför är Kajsa anka alltid förskyld?

För att hon bor med en Kall  e anka! HIHIHIHI  
Sämsta skämtet ever jag vet, det var Peter som drog det på vägen hem.

Hmm... årets överraskning Toy Story 2 Öhh hur många år sedan var det den kom?!?!

Men den andra verkade ju söt ^^
Sedan så kom Therese och Julfirandet kunde börja. Vi åt god mat Erik somnade i Soffan och sedan var det dags för det som man har gått och väntat på HELA dagen. JULKLAPPSÖPPNING!!

Jag fick äntligen min efterlängtade Pippi tröja Tack mormor<3
presentkort på bodyshop, Strumpor, böcker linne, pengar bestick lite smycken och annat småt och gott:)
Pippi tröja från Balders Hage<3

Twilight skrivböcker, med citat från böckerna! samt presentkort på The Body Shop.

Har blivit små snuttar av Magnus och Brasse DVD:n som Peter fick av mamma. Underbara!! Och även Götakanal som visas på TV4 nu. NU tvingade mamma oss dock att byta till 1 för någon kriminal serie!

Jag är varm till tusen, och ska nog snart gå och lägga mig. NU är det 3 dagars ledighet innan det blir tre dagars jobb sedan är det GOTT NYTT ÅR! Vart tar tiden vägen?!

Jag måste medge att jag längar till jobbet ;)
Ni får ha en fortsatt trevlig Julafton
I morgon blir det upp ALLDELES för tidigt, jäkla julottan! Varför ska vi sjunga på den för???
Det blir att sova när man kommer hem istället.

Sov Gott

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: