HOHoHo i knöw frida

Ja jag vet frida :) Den e underbar! Tänk dig underbara jag plus en blå skjorta under den i  morgon på work (Y)

Ja för att då återgå till bloggen!!
idag har jag gjort absolut ingenting. Jag assade ut aset och gick forsarundan igen, och IGEN så var Näsum helt dött. Hallå!?!? pågår det någon "hela civilisationen flyr näsum under julveckorna" som jag missat?

Ja innan dess så körde jag och mamma till maxi köpte godis en varsin UNDERBAR tröja och ja balsam, plus en varsin skvaller tidning ^^
Sen kom vi hem satte på Sex and The city filmen tog fram chips och godis och satt i varsin del av soffan och läste...
Synd att man inte fick bild på den du :P

Ja efterdet så har jag suttit och tittat på bridget Jones dagbok, Kanske dags att köpa 2 nu ^^

Ja i morgon blir det work.. Har tagit upp lite köttbullar som kan vara bra att ha till middag i morgon, Om jag överlevt tills dess ;)

have a nice night folks

Pontus Beat it ^^

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: