Happy

Happy med Leona Lewis spelas för fullt i mina öron
Men även godingar som Every little thing med Carlene Carter! Me like <3
Jag sitter fortfarande i hålan Livet leker :D
Det ringer hyfsat mycket, men oftast är det många som vill ha tag i Peter eller Thomas, eftersom deras telefoner kopplas över till kontoret. Så det ska jag nog klara av!
Hoppas Hoppas Hoppas

Det inte ringer när jag sitter där (A)

Ja Snackar lite med Pontus och Linnéa på Msn och kollar fejjan, det är väl det jag har gjort idag, samt hittat förådet av skumtomtar och krängt några sådana :)

retats med chaufförerna me like! <3

Ja. Men va fan jag får ju betalt. Räknade ut att jag behöver jobba 2,5 dagar för att vara skuldfri för mobilen.

WOHOO!
Jag har inga bilder att bjuda på tyvärr.. Så det ser rätt illa ut nu.

Jag hoppas ni överlever, det gör jag :)

Jag har annat att titta på :)

Gloria du bränner dina broar, och du springar i cirklar men inte för att det roar, du måste sakta ner nu du står för nära kanten och när du ser att det går utför ska du akta dig för branten

Du måste väl ha somnat för signalen har tystnat!

NU kommer den förutspådda snön och nu väntas samtal om snökörning och sandning ajajaj

Ikväll blir det staden-mys med la familja

Snöa inte in! vi ses!

*TJingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: