Grattis Mamma

Idag är det ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag Hurra hurra hurra!
mamma fyller 40 idag och hon har haft en spännande dag minsan!
Först kom en gammal jobbarkompis och drack kaffe, sedan så kom mormor och morfar, sedan kom jag hem och då drog peter iväg med mamma och fikade och sedan bowlade dom!
Under tiden ringde jag in min älskade Smuch och så började vi ( mest Linnéa) Och laga en tre rätters middag!
Det bjöds på Toast skagen sedan fläskfilé med potatisgratäng och till efterätt panacotta med vit choklad och hallon.
Mums så gott det var!

Jag är sjukt varm nu.
Sista dagen i skolan i morgon.
Tjohooo!

Ja nu ska jag vinka adjö till Linnéa och sedan blir det sängen!
Eftersom alla mina kompisar jobbar, eller alla och alla Malin är ju kvar! <3 Så i morgon blir det vi två, vi hoppas på  många infra ljud!!

BTW så är det mer än 10 cm snö här!! WIIIEE!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: