Årets önskelista!!

Ja jag hittade min önskelista i hallen nyss, Hmm.. den låg bredvid mammas väska, så hon har antagligen haft den med sig (Y)
Årets önskelista av Hanna!

1. Skiddress ( vi drar till fjällen fest hela kvällen!)

2. Notebook (Twilight stuff)

3. pengar till körkort (Y)

4. presentkort på Bodyshop (!!!!)

5. Namnhalsband

6. Stieg Larsson trilogin

7.verktygsbälte

8. Grannhuset (Hehehe)

9. Pengar Pengar Pengar Pengar!!

10. Pippi tröja ( från balders hage)

Jag e nog minsann rätt nöjd med den! Vissa grejer vet jag redan att jag får ;)

Jag vill fortfarande se avatar Jaha du Linnéa tack för inbjudan!!!!

Just nu står väldigt många som tar sig till k stad lätt på lillatorg och skriker till Erik och Calle.
Jag nöjer mig med att lyssna på hans skiva! spotify <3
Ja ja vad e en bal på slottet.
Í går var man ju på julkonsert ( vi i kören sjöng ju) När vi på väg dit mötte alla bilar väcktes en gnutta hopp inom mig att det var inställt, men nej nej. Dom hade fått tjus allihopa. skit

Men efteråt åkte vi till mormor och fikade och vägen hem var ett ända stort +! tack för det du!

NU ska jag fortsätta göra ingenting i 11,5 timmar till innan det e dags för jobb! ska till hålan och kolla runt så jag kommer ihåg allt :) 
Sedan blirdet jobb 28,29 och 30 tre dagar men wtf det e pengar:)
så i morgon kanske det blir fler viltolyckor (Y)

snöa inte in här e -12,5 och i morgon blir det 0  till -1 och mycket mer snö!! Wiiieee Vit jul (Y)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: