29/12-09

sista 29 för i år ;) Aomen

Dagen har faktiskt gått rätt fort. Man sitter och pustar åt klockan, men så började man göra något så vips var klockan 4!

Jag har nog inte förstört något viktigt och jag har nog skött mig hyfsat fläckfritt! applåder!!
Fick lite deppiga nyheter, som jag fick skrika lite åt i min ensamhet, men livet går väl vidare ändå...

Nacken gör fortfarande så ont att jag vill lägga mig ner någonstans, ska inte Tempur kuddar se till så man inte råkar ut för sådanthär??! Hellow! Men men..

Then you look at me And I always see What I have been searching for I'm lost as can be Then you look at me And I am not lost anymore

Nej nu händer det ingenting. Vill vara social Bowla eller bio hade varit kul, varför inte båda?!

Men jag hade inte sagt nej till att bara få ligga i en soffa under en filt och mysa.. <3

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: