28/12-2009

Aomen sista 28 för det här året :P HOhoho vilken humor man har.
Jag har varit hemma en liten stund nu. Lagom länge för att hinna ringa efter min far en gång, som hade ringt hit Surprise?
druckit två glas Cola ( HELT på Peters villkor) Ja mjölken är ju snart slut så vi får väl dricka upp den ^^ HoHo inte mig emot ;)

NU ringde precis mamma som har varit i stan hos Therese med A och E, dom var på väg hem och jag och peter ska nu bege oss till Arnes för att införskaffa det nödvändigaste för tacos
Och JA Linnéa det innebär BQ chipsen ^^.

Dagen har som jag skrivit innan flutit på bra (Y)
Många fina leende, någon kan ha fått nackspärr efter den blicken Hahaha, Tur ändå att man sitter själv, med tanke på att jag både pratar och skrattar åt/med mig själv..

Ja dagen bjöd på fina leende och även om jag inte gillar telefoner kan den ju vara bra ibland, samt kopplavidare funktionen ;)

Gloria, du ville nånting mera
Men nu vet du att förväntan
Är allt för lätt att injicera
Det som kändes rätt för stunden
Det som var din egen hemlighet
Gör att kylan tränger djupare in
Fast din kropp och själ är glödhet

Ja texten i den låten är något att fundera över...

Nu blir det shopping i livsmedelaffären xoxo

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: