2009 lider mot sitt slut!

Ja 2009 lider mot sitt slut. Vad hände egentligen 2009? man kanske borde ta en resumé?
Jag har faktiskt försökt hitta en lista, ( som de flesta bloggare gör) men ingen som föll mig i smaken, Så jag och Frida tänkte göra en egen, men det gick i kras.
Men man kan ju använda de vanligaste. Den som är med på de flesta listorna e ju självklart:
Ångrar du något?

ångra aldrig något som fått dig att le...:)

Sant så sant!

Så man kan väl resumera året i lite bilder, jag kan dock säga direkt att dom inte kommer i ordning ;)

 New Moon kom på bio, i år startade även mitt Twilight beroende. Läste alla böcker på svenska på mindre än en skolvecka. har nu även läst dom på eng!Ny design till bloggen
Jobbade i grustaget i sommar och till jul. Väldigt trevligt. Bjöds då även på kick off och julbord. TREVLIGT!
Var i Göteborg med familjen och tittade på walking with dinosaurs
Nytt fodral till datorn :)


året har varit rätt seriöst


men rätt oseriöst också så klart xD


Min smuch Linnéa har betytt/ betyder så mycket för mig<3


Mamma fyllde 40 hade fest och på hennes födelsedag överraskade jag och Linnéa henne med trerätters middag!


Sååå många kvällar spenderades vid Klacken med Linnéa

MÅNGA roliga minnen med Bambie Malin jag och frida! <3
Ja i smått är väl de det som har hänt, som är värt att komentera ;)
Hoho.

2009 bjöd på mycket roligt, mycket oväntat, många leende, det var minsan ett bra år!

Gott Nytt år på er!

*TjingTjing*


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: