Uppdatering heter det nog ;)

Ja Som sagt så har jag ju varit och shoppat för liiite av min lön nu.
Malmöe var en stor besvikelse!
Det blev två tunikor på GinaTricot
och en skjorta på Indiska.
I går var jag mamma och A och E i stan. Vi kollade efter Miss60 Jeans till moi. ( födelsedagspresent)
Dock hittade vi inga, många var fina men fanns såklart inte i min storlek. Hittade ett par jättefina som var lagom höga i midjan men satt lite för hårt. Och dom fanns inte i storleken större :(
Jag köpte iaf en Kavaj på MQ och en t tröja på Veromoda.

Har ni redan glömt vad det stod så kommer det bilder här ;)


Kavajen och tee´n kommer jag nog använda på Lördag då vi ska på kickoff. Och ett par Jeans. ska innom lindex och se om jag hittar några snygga där!

Ja idag ska vi (när mamma kommer hem) åka till Torken för att fika *MUMS*
Dom har nu caffe latte maskin där, så det blir en sådan med vanilj ;)
Ska ta med mig mamma kamera ( då jag inte riktigt vet var min är :S) och fotta ;)

Den här veckan känner jag för att se Linnéa (lever du?!?!??!)
MIss U!

Även Marina, när ska vi göra min design ;)?!

Och Petra kommer du ihåg någon av terminerna i 9 då du visade mig News nya video Taiyou no namida ?
Du satt på stolen och hoppad av iver, när du visade mig den =D
sen började jag också lyssna på dom, eller ja den låten iaf!


Tittade på videon idag och dom är fortfarande lika snygga som jag mins dom!


Ha en trevlig dag allesammans!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: