Picknick!

Jag kommer aldrig lära mig hur det stavas.....

Well Well igår va vi ju då på Lindex jag och mamma söris 1 och 2 också givetvis!
det blev två par jeans leggings och två armband!
Jeansleggings Blåett par blåa

och ett par svarta!

Dock fanns det inga bilder på de två armband jag köpte på deras hemsida, och jag har inte orkat  tagit en bild ännu. Men det kommer nog!

Ikväll ska jag överraska Linnéa med! Picknick!!
Jag ska ta med henne till någon av alla de två affärerna vi har i Näsum och ha med mig en korg och filt ljus känns liiite överdrivet?! Och så tar jag henne till det ända bra stället häromkring Klacken! :O
Orudden är fullt med ankbajs och annat äckligt:S
Så jag ska ha med mig min underbara kofta från fällen och så ska vi mysa där!:D
Och nu visar det ju sig att det blir en fin dag ( jag har faktiskt tänkt att erövra henne ett tag!) Och dagen blir ju perfekt!

Nu ska vi fika bullar här hemma.

sola lagom!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för en underbart mysig dag darling :) den kunde dock slutat lite bättre än den gjorde^^ men what the heck:) I´m alive riight? <33

2009-08-08 02:32:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: