Kalas!!

Aomen ( Linnéa lovade att slå mig om jag sa det igen, hitentills har jag nog sagt det en aning många gånger ;)

Men just nu sitter jag på Kusin Max data, trevligt trevligt. Dock längtar jag hem liite till min lovley data och Spotify så jag kan deppa med den och låsa in mig i min egen värld.

jag har aldrig sett det så förut, att man har en egen liten värld att låsa in sig i. Och om jag nu fortsätter att göra det, vad händer då? Jag vet att det säkerligen inte är bra att låsa in sig där. Men men.....

nej man kanske ska sluta deppa...
Jag borde följa ett av mina budord det är bar att bryta ihop och gå vidare
Men för först gången i mitt liv funkar inte det :O
Det kommer inga tårar. inte en ända!!!  det gör mig arg. faktumet att jag inte kan gråta eller vara arg ( som är två av de saker jag är bäst på) gör mig vansinig!!!!!
Let me be mad!

Nej man kanske ska vara liite social ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: