Helg nr två.

Fatta vi har gått i skolan i TVÅ veckor nu :O Tiden verkligen springer iväg. Ettan vet jag inte riktigt var den tog vägen !

Jo mamma du sa faktiskt så, jag ljuger inte precis på min blogg :P


I Morgon är det två veckor sedan jag fyllde år :O alltså är jag 17 år och två veckor i morgon. Hur många är det ;)

I går när jag kom hem med mer än 60 blommer i famnen så satte jag dom iordning sedan så cyklade vi alla en runda. Och när vi kom hem så körde vi till Kyrkhultar'n och åt *MUMS*  ( jag körde)
När jag kom hem så had ejag så ont i huvudet att jag gick och la mig!
Jag hatar min huvudverk. ständig i två veckor nu :O

Tänkte bjuda på en bit av min spellista på Spotify just nu

1. Oh vilken härlig dag- Jill Johnson
2. Himlen är oskyldigt blå- Ted gärdestad
3. För kärlekens skull Ted Gärdestad
4. En del av mitt hjärta- Tomas Ledin
5. Eloise - Arvingarna
6. Bad connection -Yazoo
7. Sweet kissin in the moonlight - Thorleifs (<3)
8. (the shoop shoop song) it's in his kiss - Cher
9. If i could turn back time - Cher
10. Working for the weekend - Loverboy

Det är helt sjukt vad texter kan vara underbara!!

Nu ska jag till pappa och göra blommor sedan är det ju en ny vecka hos dom..

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: