barndop

Ja då har melvin blivit döpt
Melvin Johan Henning

Det bjöds på god mat och fika :)

Pappa och Tinna fick åka till Akuten för pappa fick ont i höften, men dom trodde det bara var en nerv som gått i kläm.

Nu ska jag leta reda på min nya kalender, som tydligen hade kommit. Men jag kan inte hitta den..

Mitt liv försvann igår igen ( Bambie knows what i'm pratar about) bara försvann gick upp i rök eller försvann in i ett svart hål.

ute till havs styr en fiske båt längs en fri horisont, den gungar så tryggt in mot hamn som jag i din famn

I morgon blir det ingen sovmorgon, utan det börjas kl 8 med maB :O

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Pullan, svarta hål, det är ju där dom största stjärnorna lurar så du är kanske på rätt ställe. Det finns många dalar när man är tonåring, ja sen med förresten, men det är bara att kravla sej upp.Nu har jag äntligen städat färdigt till helgen(jag vet att det är måndag men alla kan ju inte vara steget före)Ingvar kom just hem efter en utryckning till Ravlunda(trasig container) så nu skall vi äta middag. Träna bra på matte B, det har du glädje och nytta av.

Gläds åt att det är september i morgon! MM

2009-08-31 12:04:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: