Augusti!!!

idag är det den 2 augusti och det är 14 dagar tills jag fyller år!=D

Idag har vi jobbat satan!
Just nu är mamma och Peter iväg med mormor & co på någon författar runda häromkring, så jag och Virran passar A och E .

Innan idag eller till kl 4 för att vara exakt har jag Virran och Peter lagt in ved på loftet på stallet ute vid vägen!!
Vilket betyder at Peter lastade de 2,5m långa plankorna på traktorn och räkte sedan upp dom på loftet till os där vi la dom i olika högar! :O

Vi var svettiga Varma och skitiga när vi kom hem

Och nu är jag så uttråkad att jag kan dö!!

Linnéa kunde inte va idag för hon är på Bio.
igentligen borde jag nog glädjas åt det, för nu delar ju hon kanske mitt intresse om Hary Potter ;)

Nej nu ska jag nog lyssna på musik! ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: