Ägd :)

Jag glömde att berätta hur jag ägde ut Peter! ;)
Jag klagade över att det var mycket dyrare att ha refil för pengarna bara försvinner!
P: kan ni inte börja skicka brev istället?

Jag sitter tust en stund och funderar inan jag tillslut kommer på texten och börjar sjunga

H: And if I write a letter it won't get there on time I'll only reach you baby on the telephone line Can you hear me
I've been calling all day Can you hear me

Då detta är ett av Peters absoluta favoritband ägde jag ju ut honom på hans egna "revir"

HAHAHAHAHA vad kul det var.

Jag och Virran sitter hos pappa nu, blommorna är gjorda så nu har jag en ledig kväll!

Jag och Virran ska gå ner till Lasses sedan och beställa mat ta hem den och bara slappa ikväll!

Hoppas ni får de lika trevligt! ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: