210

Ja andra dagen i skolan då avklarad.
Dom har delat Hv2 mitt itu så min halva har sv, eng, rel, sh, id tillsammans med några Lp elever och den andra halvan med den andra halvan av LP.
Så jävla onödigt!
Det betyder att jag i princip bara träffar andra delen av klassen på onsdag eftermiddagarna på Företagsekonomin och torsdagar och fredagar på Floristen!
Hallå. Snackade inte lärarna om att dom inte ville ha en splittrad klas?!?! Daah!

premiär för två nya ämnen idag samhälle och religion.
Jag hade samma lärare i båda ( något jag tackar för) Jätte trevlig verkar hon så det ser vi fram emot! =D

Vet inte vad jag ska göra riktigt just nu, ska på kalas ikväll
Var inne på Twilightsweden och såg lite klipp från New Moon *drooooool*

Gud vad jag längtar!

Var och tog id kort idag (HAHAHA)

Nej nu ska jag nog hoppa lite studsmatta.

Florist hela dagen i morgon =D

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: