201 inlägg!

:O utan att veta om det så var mitt förra inlägg det tvåhundrade! WOW!
200st det är rätt många!

Men men, nu har vi precis kommit hem från Humletorkan. Vi invigde CaffeLatte maskinen. Givetvis hade dom andvändt den innan men det var premiär för mig och mamma ;)
Bild från google.

Humletorkan ligger i Näsum Och vi som bor här kallar nog bara stället för torken.
På sommrarna kan man komma hit och fika på hembakta kakor och bullar. Man kan också köpa öl som är bryggt från deras egna odling av Humle. Dom har också försäljning av olika sorters konst, garner, JÄTTE söra kläningar för mindre barn och fina skjortor till män. Det är också ett vandrarhem, och man kan som Mamma precis gjort boka stället för privata fester!
Det är ett superfint ställe, och har man barn så har dom en lite lekplats och det är mycket  med plats att leka på!
Klicka på bildenNäsumaöl bryggt från näsums egen humleodling!
klicka HÄR för att komma till deras hemsida!

Det blev en beskvi och en underbart god bulle för min del!!
Och Caffe latten var superb!
Vanligt kaffe driker jag inte, men med vanilj smak är det helt ok.

Det är lite konstigt för det är inte så gott så jag skulle kunna dricka det som cola tex. Men nu när man sitter här med smaken kvar på tungan så vill jag ha mer!!

Mamma och Erik njöt av Fikan!


Så här såg lila jag ut. Kofta Boomerang linne New yorker kjol lindex

Nej nu ska jag ta in tvätten. Suck :S

Sen vet jag inte vad jag hittar på. Kanske ska spela lite sims 3 Det var längesedan!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Asså va tråkigt att vi inte fick tag på en caffe latte, hade vart sååå gott! Och din lillebror är så jävla söt så man kan äta upp honom!!

2009-08-08 02:31:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: