Vårtecken!

Igår efter min och Thereses nyttiga frukost och lunch körde vi mot mormors house för att hämta mina kakor som hon så snällt hämtade från skolan i fredgas. Där blev det fika eftersom Peter var där och högg ner träd, några minuter senare kom mamma så vi satt i det 16 gradiga vädret på trappan och fikade allihopa!

Jag passade på att ta lite bilder på Våren!!   I fredags kväll var jag och Therese på Bio  Vi tyckte dne var bra, och huvudinnehavaren är ju super söt!!


Och ingen har väl missat det?!
Den 28/5 2010 Ha Sex and the city 2 premiär!!!!!! :DDDD

Dom har inte läckt ut någon info om vad den ska handla om men det rycktas att Carrie är med Barn ?!?

Spännande spännande!

I sommar ska jag iaf ´vara på premiären av en film Gissa?!?!?!


ofc Harry Potter and the halfblood prince :DDD
Jag längtar verkligen!!

Nej nu ska jag äta sedan ska vi fortsätta sätta upp studsmattan ;)

Njut av det blåsiga vädret!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

aaah längtar till både sex and the city och harry potter! :D Nu ska jag och syster se på fast and furious ;> ha en fin kväll <3



(btw, mamma hälsar. Hon undrar om det är bra med farmor? :) )

2009-04-06 20:14:29
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: