Mormors house!

Japp då var det torsdag igen och exakt 44 dagar till Sims 3 släpps!!
YIPPIE!
Vem tror ni har förbokat det?
Vem tror ni har gjort en nedräknare i sin kalender?

Svaren på frågorna är såklart  MOA!

och dom 469kr är något jag gladeligen ska ge bort på det spelet!

Ja som sagt så är det då Torsdag IGEN är det inte helt sjukt vad tiden går fort!?
 Jag har mindre än 20 Matte lektioner kvar  *_*
Härlit härlit!

PÅ lördag bär det av till Åkersberg, vilket ska bli kul, hoppas det kommer många från vårt år!
JAg vet ju att Jag, Hanna, Lisa och Sara kommer. Hoppas det kommer fler!! Fast det är ju från de senaste fem åren så! Vi blir nog en drös i alla fall!

KOm nyss på att jag itne har någon körpärm tills ikväll :S
Mamma brukar alltid ha med den ( eftersom jag åker direkt till mormor efter skolan)  NU är hon iväg på något annat (sjung grejsimojs) Och jag har ingen pärm!
Men jag överlever nog!

Mormor berättade hur dom på tandläkarna ( mammas f.d arbetskamrater) sagt att hon var så fin i håret flera gånger, men att hon kaanske skulle lära sig att sminka sig lite.
Mormor: Men sådant kan itne jag det blir bara kladdigt!
Tandläkarna: Men du kan ju be Hanna lära dig!
Oj Oj Oj!!!

Så nu vet man vad man står inför!
Hon berättade också att när hon klippt sig i sommars tror jag ... :S
Så hade Morfar sagt till henne när hon kom hem :
- Ja jag har aldrig gillat det korta.

HAHAHAHAHAHAHA
Vilket är jätte kul för mormor har ALLTID haft kort hår.
Det längsta hon haft var när dom gifte sig och det var bara så att kronan skulle sitta fast! x'D

Ja också TACK Linnéa Olsson för att du är den härligaste personen jag någonsin träffat!
Vi kör vidare på P.M.S.T
HAHAHAHAAHA
Givetvis Neger, president på två också

och nu följer en bild på mig från eftermiddagen


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: