Money Money Money that is funny!

Ja jag vet att låten inte går så, men just nu snurrar den låten runt min plånbok :D

Jag har äntligen fått pengarna från skolan ( matersättning från Apu) och Studiebidaget ofc

Nu ska jag köpa en jacka och ett par skor. Converse hoppas jag på. Men dom är apdyra. Fast dom är så snygga, och det är lite min stil. jag går inte precis i platå! HAHAHA

Igår började jag läsa I dina kläder Den är helt ok bra hitentills, hoppas det blir bra!

Satte mig precis att börja på mina sammanfattning av sid 58-63 i sv.
Jag ska skriva en sammanfattning på en text som sammanfattar olika isländska sagor!!!

BLÄÄÄÄ


Men vktor ha haft i hemkunskapsläxa att baka ngt med Vetemjöl i så snart vankas det Kladdkaka här!

Luktar Guddomligt!

Nej nu måste jag nog börja, Ska be Isabell att skriva ut den och idrotten som skulle varit inne för ett antal månader!
Det suger att inte ha någon skrivare! Det behövs!

Föresten har ni väl inte missat att det är sol Solgare Soligast Ute!  det är så varmt.
I morgon får jag låna någon av mammas Vår Jackor! Jag får värmeslag annars!

Njut av kvällen allesammans!

*TjingTjing*
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: