Kunde väla ligga längre bort?

Ja det kan man undra!?
Men jag hade en rolig dag ialla fall.
Tänkte lägga in lite bide från i måndags nu (Väla dagen!) Men även bilder från igår med Linnéa O :')

Ja i måndags steg jag då upp kl 6! ( Hallå Hanna det är lov!!!) Bussen tjugo över 7 och tåget 8 till stan där jag mötte Angelica, Frida, Linnéa, Isabell, Malin hennes syster och pojkvänn. sedan anslöt sig kompisar till dom så dom gick inte med oss.

 Resan dit, Angelica du borde vara med på bild oftare du är super söt!
Det blev ris kycklingspett och jordnöttssås mums!
 Jag och Frida, fruktansvärt snygga i H&M klänningar ;) Eller var det Lindex?!

Me and the gang utanför Väla!

Tack för en rolig dag kompisar!! <3


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: