270409

Japp idag är det segt somnade som en stock halv nio.

Vaknade sedan lite i halv åtta då jag ska gå till bussen, klädde på mig fort som ***** tog ett äpple och gick till bussen, som aldrig kom, jag var där 5 min innan den ska gå så jag kan inte ha missat den.

När klockan slog 52 ( då tåget ska gå) gick jag hem, jag sket i skolan bad mamma sjukanmäla mig.
Har fortfarande ont i halsen och jävligt ont i huvudet, hade jag tagit nästa tåg hade jag haft halv gympa lektionen och matten kvar, onödigt tyckte jag, så jag jobbade lite hemma istället.

Pappa är hemma om ca en timme då ska vi ner på stan, tänkte kolla shack matt efter jacka och sen efter skor på nilssons.

Ha en bra dag i den fina vädret!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: