2009-04-05

Ja dagen tycker jag har gått väldigt fort!


När jag och Peter satt utt Studsmattan, tyckte jag det var dags att köra et varv med fyrhjulingen, så den får lufta sig efter vintern!

Så den satte vi igång, sedan uppe vi längan hjälpte peter mig med två hopp med grävmaskinen så gjorde jag en liten bana.    Det är kul att köra, tur att Peter kunde laga den!

Så nu är jag snäll och laddar hanns iPod, Ska kanske gå en runda med mamma sedan, men funderar på att fråga om jag får övningsköra Albin till träningen så kan jag svänga innom signe och lämna hennes kakor. då har jag bara pappas kvar, men han ska hit på Onsdag så då får han dom
Gud vad duktigt jag är!




Nej nu är det bäst att sätta fart!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: