Oh, you play guitar? Excuse me while i take my clothes off

Ja får jag inte tillgång till någon dator i morgon så är detta de sista blogginlägget innan jag far till spanien!
I morgon hämtar mor mig i staden och vi kör med mina väskor i bilen till Everöd där natten ska tillbringas och sedan ska vi upp i gryningen min vän och jag och fara hela långa vägen till Spanien. WOW

Jag vet att datorn kommer sättas igång ikväll då Sex and the City skivan ska läggas in på min iPod men det bloggas antagligen inte då.

Ikväll eller nu blir det kalas hos Kusin Rasmus som fyller hela 8 år. Grattis på dig <3

Jag kan säga att jag inte har jätte mycket att skriva, imorgon blir det brudbukett och så smält choklad och frukt som vanligt i skolan ( det har sina fördelar att vara florist)

Jag har målat mina naglar blåa som vattnet och himlen i Spanien. Jag väntar förödande på när peter ska fråga om jag klämt mig eftersom jag har blåmärken över händerna.... Det har inte hänt ännu. wierd. och han har varit hemma ett tag nu! :O

Nä nu ska jag kontrollera packningen igen, hålla för mitt huvud och sedan är det kväller och morgonen gryr och det är SPANIEN BABY!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: