Oscar

Igår fick jag hem ett par glittriga byxor från H&M. de är blåa och glittrar kolossalt mycket! Jag köpte dem på rea för 120kr, billigt å bra. De landade i brevlådan samtidigt som mina pengar swichades över till Isabell som stått för biljett inköpet. En fin liten trio, ska i april se Alcazar i Kristianstad. Jag Bambie och Frida! Det ska bli så levandes kul, och eftersom vi inte tror vi har dansat färdigt efteråt tänker vi fortsätta dansa på andra ställen natten lång!

I går kväll fick vi en ny liten prins, Oscar Carl Olof hertige av Skåne! Ah så fint å bra, Oscar och Skåne. Full pott för Viktoria som vanligt! Vilken tur att vi har dem! Och vilken tur för Sverige, två Oscar samma vecka!

Igår började jag tape:a hallen då, det gick bra och jag han med hela biten där nere och började en bit på trappan! Tänkte försöka hinna med lite ikväll innan kören också, vill ha så lite som möjligt å göra imorgon kväll men också kunna börja måla direkt på Lördag!

Jag har alltid varit rätt så säker på att allt som händer sker av en anledning, klart att det inte alltid går att finna ro i det. Verkligen inte, men jag har ändå alltid haft det med mig. I morse slog det mig verkligen att det är så, saker som gjort mig så besviken tidigare i år är jag rent utav glad att skedde idag! Enbart för att det gör att jag slipper göra svåra val och vara oviss idag. En sån tur!

Igår fick jag också hem första inrednings prylen till vår nya hall! Ihhhh, den var precis så fin som jag hoppades den skulle vara!! Jag monterade ihop den direkt och sprang ut för att se hur den skulle passa på sitt nya ställe, och tänka sig PERFECT match! Den passade perfekt och kommer se SÅ bra ut med grå bakgrund! Grejen är en svart bokstavsgirlang, jag skrev Södergården, såklart. Och där jag hade tänkt hänga den passade den perfekt! Vi ska bara ta bort en av dörrarna, vi har tre i hallen. En som leder ut, en in i vardagsrummet och en in i biblioteket. Alla utom den ut öppnas med dörren in i hallen, och de står ju alltid öppna för att värmen ska kunna glida runt och göra det skönt. Men då försvinner den enda väggen där man kan göra något roligt i hallen, samt att det blir onödigt trångt när det kommer mer än en åt gången! Så den mot biblioteket får nog åka av.

Nu är det snart hemdax och sen kördax!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: