orolig själ

Fredag, fridag. 
Praktiken är över. Det känns tillfredställande.
Jag har trivts så bra och lärt mig så mycket nya saker, fått delta på så häftiga grejer. Som ultraljud av hjärtat. Alltså WOW!!! När jag stod där i mörkret och såg klaffarna arbeta, hur hjärtat drog i hop sig och pumpade ut blod till vartenda hörn av kroppen kunde jag inte låta bli att stryka en tår ur ena ögat. Vilken fantastisk makapär!!
 
Men så till det som oroar mig. Hur bra jag än trivts så är den en skön känsla när jag åkte därifrån igår. Jag kände mig färdig. Så har jag alltid känt när jag lämnat ett jobb eller en praktik. Och det oroar mig något då jag vill ha ett fast jobb såklart. Kommer jag tröttna. Varför känns det skönt att lämna när jag trivts? Är det för att jag vetat att det var just för ett tag jag skulle vara där?
 
I sommar ska jag i alla fall jobba på Ikea. Som vanligt när jag har andra jobbmöjlgheter väljer de mig Men det gör mig inget. Är glad och stolt att de valde mig, och nu ser jag fram emot en sommar på varuhuset med målade naglar!! :D
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: