Kombinationer

Så många roliga kombinationer det finns!
Tänkte ni skulle få reda på lite roliga kombinationer jag gillar.
1. Ostfrallor/mackor + Cola. åååh inget säger ledighet, helg, klarad tentamen, detta behöver du, som just den kombon!  
2. Saltlakrits + stort glas vatten aaaahh gotT
3. blåbands bearnaiessås + ... Eh pretty much vad som. 
4. jag och John + vårt dubbeltäcke. åh det är vår bästa investering, Det bästa är att vi är eniga om att det är den bästa investeringen.
5. vind+ nyklipptgräs. Älskar när man är ute och går och så kommer det en vindpust och så doftar det nyklippt gräs. mm sommar!
 
Ja det får vara topp 5. Like it?
 
I skrivande stund försöker jag hålla ögonen öppna så jag inte missar att hämta John. Lillkillen har varit i Slovakien sedan i onsdags. Idag blev planet försenat en timme så nu är han inte i Älmhult förrens 11. Sen blir det en snabb koll i resväskan och i morgon lyfter planet mot Turkiet! Åhh ska bli så gött! Jag är sååå redo för semester!
Inte tänka på någon skola, inte tänka på något jobb, faktiskt inte tänka alls! Bara ligga och lapa sol och bada, ÄLSKAR att bada!
Framför allt ska det blir fint att få ha John för mig själv. Och veta att han också får slappna av! 
 
Bjussar därför på lite pics från förra årets resa till Cypern!
 
 
 
 
 
biz yorumlanan = Vi ses på turkiska! ;)
 
 
Kommentarer
Postat av: mormor

Å, här sitter man och väntar och väntar.....

2015-06-16 21:42:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: