snorigt

long time no see, igen. Vore nog fel att säga att jag haft fullt upp. Andra prioriteringar låter kanske bättre.
 
Ja en del har hänt, ni ska få reda på en del, kan icke lova att det blir iordning.
 
Jag har till en början varit sjuk i en vecka. Smittad av Mr. John KanInteSovaPåSinJävlaSidaAvSängen Petersson
Så en manlig förkylning har jag dragits med sedan i måndags, Vi vet ju alla hur allvarliga dem är!
Har snorat, nyst och hostat som bara den.
 
Och eftersom den svenska sommaren behagade att infinna sig just när första snordroppen ran ur näsan har jag legat såhär i en vecka.
Jag vet, det är synd å inte klaga
 
I lördags tog jag och JP ändå tåget till Malmö för att sedvanligt dricka en drink på lilla torg. Det var mysigt och burgaren var god. Sedan tog vi in på Plaza och sov där. Idag åt vi fruksot och sedan tog vi tåget hem till Milton som krupit in under sin pall. Gården är bra placerat för det finns alltid skugga någonstans.
 
 
Men han fick komma ut och sträcka på sig på gräsmattan ett tag, och få en hel hög med nytt kallt vatten.
När jag inte legat i hängmattan i veckan har han och jag legat i skuggan på framsidan under ekarna och filosoferat.
Brukar gå bra till John kommer hem.
 
Hallå, jag ser dej, åh så fint att du är hemma!
Men kom in dååååå!!
Titta nu gör jag mitt glädje skutt!!
Ääääääntligen!
 
Jag och JP var ju bland turkarna och härjade också en vecka. Veckan var mycket fin. Vi smörjde oss med spf 50 och låg i skuggan och läste, eller dök vi genom vågorna i havet. Gott var det!
 
Jag och min Anna firade midsommar med ett helt gäng i Norje Boke som vanligt. 
 
Vårt U21 landslag passade på att visa Portugiserna vart skåpet ska stå i uthållighet och tog hem ett EM G U L D 
HUr coolt?
Här en bild från när vi tryckte tillbaka Dansk jävlarna till andra sidan bron! 4-1
 
Tidiagre den dagen sjöng jag två truddelutter på Egons dop!
Det var fint och av mitt musiköra att dömma på inspelningarna lät det fint också!
Jag och Maya sjöng Det gåtfulla folket tillsammans och sedan rattad ejag micken själv och sjöng Min skatt. Samtidigt som jag försökte hålla mitt ben under styr som fick något damp. Tydligen syntes inte detta. Men jag avr nära att mitt i låten skrike. Men kom igen!!!
 
 
 
För någon dag sedan jagade vi glassbilen också.
John var helt till sig. Vi lämnade maten på bordet och kutade av altanen in i bilen och efter den lilla bilen som stod parkerad 100m bort...
 Nu strejkar blogg.se
Har egentligen två pics kvar, den ena på mitt röda nylle, ingen miss för er där.
Den andra är på altanen där jag nu befinner mig. Fast det gör egentligen inte heller något. Tänkte nämligen ta mig ann den lite mer i morgon, lite nya blommor och lukande av ogräs!
Snart börjar jobbet på riktigt riktig. HAr haft lite strö dagar men sedan sommaren bestämde sig för att komma väljer folk att inte åka till IKEA och då behövs det inte så mycket personal.
 
 
 Jaha. nu mitt i texten behagade den komma in, kul, kul
Kommentarer
Postat av: Sarah

De ser mysigt ut o ligga i en hängmatta :)

2015-07-05 18:31:28
URL: http://CheerSarah.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: