Till er som inte känner mig

Favoriter

1 COLOUR – Blått är flott

2 BREAKFAST – ostfralla

3 HOLIDAY DESTINATION – England ( av de jag besökt! )

4 STORE/BOUTIQUE (CLOTHES) – Lindex

5 BLOG – Nailtastic

6 DESIGNER – Marc Jacobs

7 ACCESSORIES – Min silverring jag köpte för min första Ikea lön!

8 MAKEUP – Mascara, det räcker

9 SPICE/SEASONING – Salt funkar till allt!

10 NEWSPAPER/MAGAZINE – Svensk Jakt



11 SWEETS/CANDY – Anton Berghs mandelägg

12 CITY IN YOUR HOME COUNTRY – Sölvesborg

13 SODA – Fanta.... NOOOT Coca cola for life! 

14 SHOPPING MALL – Emporia eller Grand samarkand

15 HOT BEVERAGE – Varm choklad

16 DRINK – Om det är drink med alkohol i Sex on the beach annars vatten

17 HOLIDAY – Julen

18 HOBBY – Måla naglarna



19 SHOP (FOOD) – Maxi?

20 CEREAL – Kellogs

21 VIDEO GAME –  Singstar! Eller vänta räknas sims?

22 HAIR PRODUCT – Eh schampoo? Har ett spray från One som luktar gott...

23 ONLINE SHOP – Edgypolish

24 TV-PROGRAM – NCIS

25 MUSIC – Aerosmith, Kristina från Duvemåla, 

26 CAR – Volvo

27 PERFUME – Jimmy choo

28 COFFEE SHOP – Starbucks

29 CITY IN THE WORLD – there is no place like London! 



30 NAIL VARNISH – OPI

31 WEEKDAY – Fredag

32 FOOTBALL TEAM – Manchester United 

33 BOOK – Harry potter

34 SONG – Just nu Det gåtfulla folket - med mig själv. Bed of roses - Bon Jovi. Hey jude - Beatles

35 FILM – Da Vinci koden

36 SEASON –Höst



37 ANIMAL – Hund

38 DESSERT –  Förra året upptäckte jag  Creme Brulee en höjdare!

39 CHICKEN – Helst stekt.

40 UNDERWEAR – Hipster

41 SQUASH – Grönsaken? Nej tack . Sporten ja tack

42 BERRIES – Hallon!

43 RESTAURANT – Fyra krogar i Växjö. Eller heter den tre krogar? 

44 DISH WITH EGG – Ägghalvor med majonnäs och räckor

45 VEGETABLE –  morötter! Råa och knapriga

36 FRUIT – Äpple

47 CHEESE – brie ost

48 WORKOUT/EXERCISE – räknas shopping?


49 CHRISTMAS FOOD – farmors köttbullar, revben eh hennes julbord?

50 MEANS OF TRANSPORT – Bil

51 LANGUAGE – brittisk engelska! 

52 BODY PRODUCT – Niveas in shower body lotion

53 CRISPS – Lättsaltade



54 SALAD – eh, Cesar sallad

55 PHONE – Iphone. Hade en röd Sony Ericsson som jag gillade.

56 BOTTLED WATER – Imsdal

57 MUSIC VIDEO – Görs dem fortfarande? Den gamla byggarbetarens version av wrecking ball.

58 FOOD FROM MCDONALDS – Big Mac 

59 CHEWING GUM – Extra 

60 PIECE IN YOUR WARDROBE – Har ett blått linne/ blus jag köpte i London jag är rätt fäst vid!

61 CAKE – mormors praline tårta!


62 TALK SHOW – Ellen är ju kul, skavlan kanske?

63 CARTOON – Alla Disney filmer!

64 DRESSING – Felix sallads dressing!

65 CLUB – Räknas bar? Isåfall O'Neils i Clapham common

66 COOKIE – nej tack.

67 BOUTIQUE/SHOP (INTERIOR) – Ikea

68 REALITY SHOW – The little people. Så Goa! 

69 DISNEY MOVIE – Lilla sjöjungfrun 

70 TREE– Björk

71 BODY PART ON MEN – ögonen eller händerna 

72 BODY PART ON WOMEN – leendet, man kan se mycket där!

73 SANDWICH FILLING - åh allt vad Subway slänger o min chocken terriaky ( stavningen på den du!)

74 WEATHER – klar solig höst dag

75 ICE CREAM TOPPING –  nougat sås


76 SAYING – Ångra aldrig något som fått dig att le 

77 ACTRESS – Drew berrymore 

78 ACTOR –  Johnny Depp 

79 INSTRUMENT – Piano

80 FLOWER – Nejlika

81 MUSICAL/THEATER – Kristina från Duvemåla ( baserat på soundtracket endast..) 

82 GIRLS NAME – Emmeline

83 BOYS NAME – Folke

84 BOARD GAME – Ryktet går

85 HOUR OF THE DAY -  När jag får gå och lägga mig med JP

86 SCENT – Fruktig

87 TV CHANNEL–  tv 4 komedi

88 SOUP – Goulash


89 AMUSEMENT PARK – Liseberg 

90 ICE LOLLIE – Daimstrut

91 ICE CREAM – Päron

92 RELATIVE – Peter 

93 COMMERCIAL – jag betalar tv licens 

94 WEBSITE – Pinterest

95 STYLE INSPIRATION/ICON – Mamma

96 SPORT – Fotboll eller alpint


97 MODEL – Tyra Banks

98 TV PRESENTER – Anna Brolin 

99 PIZZA –nej tack

100 BAG – Jakt ryggsäcken, den enda med inbyggd stol...



Kommentarer
Postat av: Olivia

Alltså Hanna! Vi får ju träffas och äta nån gång. Hur du kan ogilla pizza förstår jag inte, men annars är det full pott på allt mat-relaterat!

2015-02-12 16:15:16
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: