Jag har det så väldigt bra!

Det har jag ju faktiskt. Den tanken slog mig häromdagen.
Och när jag tänkte efter har jag ju haft det sådär bra rätt så länge. Men inte tänkt på det..
Det kan jag nog tycka är lite skrämande, varför märker vi aldrig när vi mår som bäst?
 
Hösten är här och jag och JP börjar komma in i en rutin. Eller egentligen är det väl två rutiner som vi lite snyggt flätar ihop. Två liv vi väljer att dela. Jag vill vara med i hans och han i mitt. Det känns bättre än bäst!
 
Jag går numera i skolan tre dagar i veckan. Tisdag, torsdag och fredag. Måndag och onsdag jobbar jag. PÅ torsdagar är det kören och från den 23 september är det jägarskolan på tisdags kvällarna! Tjohoo!
Det ska bli kul!
 
Givetvis hinner jag med att måla naglarna minst tre gånger om dagen ändå! Dont worrey!
Jag ska också närvara vid en tjejkväll med mitt naililicious, det ser jag fram emot!
För en vecka sedan vann jag också två tickets till Malmös hälso och skönhetsmässa. Min motivation till att vinna drog alltså vinstlotten! Så ett besök till malmö blir det med Cillen som vart the choosen one.
 
Annars går jag mest runt och sjunger nu förtiden, Kören drog igång förra veckan och det mådde själen gott av! 
Extra körövningar är dock inbokade då jag ska gästspela i världens bästa gospel NOVAH den 28 september då vi drar till Helsingborg och sjunger stämbanden av oss!
I går träffades en trio betående av moi, mamma och Therese. Alt, Sopran och Tenor lät fint tillsammans. Vill ni höra exakt hur bra sitter jag inne på ett par inspelningar!
 
Jag har också hunnit med att boka en lite resa innan jul! I början av december drar jag och MOTHER till London IGEN!!! Aaaaaahhh, ska handla julklappar och titta på miljontals fina lampor som lyser upp världens bästa stad!
 
Avslutningsvis tänkte jag ni skulle få se lite pics från Juleljusets födelsedag. 2 är det som gäller!
En liten kille mycket nöjd över sina nya stövlar och stockabilen!
 
Men bäst av allt var hans alldeles egna hammare!! 
I tryggt sällskap vid matbordet!
Vickan visar hur man åker sparkstöt.
Putta på kan hon också!
Jp visar hur det går till!
Exaltherad!
 
Avslutar med en HIGH FIVE!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Bambie

Tack för blogguppdateringen Hanna! You know I like 'em ;)

2014-09-17 18:05:49
Postat av: Mormor

En hammare i två-årspresent, och en redig, det kallar jag present!! En vardaglig lunk, som man får dela med den bästa, det är fint det. Man klarar sej rysligt bra utan stormande upplevelser. Klart att ett och annat barnbarnsbesök livar upp.

2014-09-17 21:24:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: