Maj!

Vi har bara introducerats av Maj men den har redan bjudit på fina dagar! Den första maj firade Harry två års dag och jag firade två år på adress bråthult 2051! 

Här var han någon månad, men ändå liten för oss!

Valborg firade jag och JP med blommor och Champions league.
Vår grillplats är nu äntligen färdig! Väntar bara på att gräset ska sätta fart och börja växa nu! 

Igår sjöng jag och kören med Sven -Bertil Taube. För er som inte kan er musikhistoria ( skärpning!!!!!!!) så är han son till Evert Taube. Mest nyligen spelade han i män som hatar kvinnor!

Gubben som inte kunna hålla reda på vilken låt som skulle stå på tur sjöng nudistpolka i samma fart som .... Nä jag kommer inte  något, snabbt gick det och inte en stavelse fel sjöng han!


Jag stod tryggt och stadigt mellan mina favorit altar och sjöng om Fritjof och hans carmencita.

Idag har jag försökt heja på OB på Älmekulla. Gick dåligt då OB inte ens var på plats...
Innan dess var vi i Lindhult och satte potatis!


När julle bestämde sig för att delta, tog han en spann och gick bakom oss och plockade upp potatisarna...


Sedan blev han lite trött och bestämde sig för att titta på!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: