Mata!

Inte bara solen som skiner idag utan bollen valde att studsa Matas väg och han lyser nu nästan lika starkt!
Juan Mata har gjort sitt första mål i den röda dressen, Bra jobbat!
 
andra som gjorde mål vart Eneryda. 3 stycken skickade dem in i nätet och fick Liatorparna att gråta, hoppas jag. Vart inte på plats själv eftersom matchen blivit framflyttad two timmar.
Men så länge ingen säger emot kan jag ju föreställa mig det så, ingen skada skedd. Sist jag besökte Liatorp fick jag det gula kortet uppstucket i ögat mitt och har sedan sett rött när tanken gått tillbaka i tiden. därför känns vinsten extra Go en dag som denna!
 
Igår lyste solen också starkt, och extra strakt även igår på vår Maggie som firade födelsedag!
Jag firade min första lediga dag med att joina 07.00 klubben och knalla 7km innan frukost. skönT !
 
Väl hemma slängde jag ihop två stycken Key lime pie med ena handen bunden. Piece of cake!
Går allt enligt mina plans ska jag och mother försöka besöka Hummingbird bakery när vi entrar Londons streets!
Kolla in deras sida för att öka salivproduktionen! www.hummingbirdbakery.com
 
Back on track. PÅ kvällen firade vi sedan Magdalena så mycket vi kunde, vi var en något reducerad skara än vanligt men höll ihop fint ändå.
 
Nu pics. Mest på Julle som råkade befinna sig framför kameran så fort jag startade den...
 
Juleljuset som inte räds något provade på att flyga utanframgång tyvärr, där av fläskläppen.
 
 
Studerar noga
 
 
Far och son
sallaT
Magda hade gjort en rackarns god köttfärsås och så pasta till det. En stor Favorit!
Julius tyckte sedan inte det var nog med socker i maten, som om man kan få för mycket av det!!
Efter ett snabbt ombyte med lite hjälp av moster, för att kunna matcha morbror vart han sedan redo för TÅRTA!
Eller ja.. Paj. ni fattar
gäster
 
Vickan sjunger Ja må hon leva med farbror
Avslutar med en fin bild på Eva!!
 
Nu ska jag börja packa lite för ett dygn i växjö. Inflyttningsfest står på agendan.
 
United har gjort 4-1 och 90 minutes har passerat.
 
Lyssnar med ett öra på erik Niva. Vet inte vad jag tycker om den killen. Förmodligen för att jag vill sluta mitt hår när jag hör han prata. antingen det eller ligga dubbel och skratta. Tufft choice....
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ingen lugg ännu ser jag. MM

2014-03-29 22:50:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: