Katten, grisen, hunden

Jag har börjat känna en viss avsmak för vår tv.  Jag satt mer än gärna och spanade in mello på den i helgen, samt en match eller två. Men annars nää.
förresten såg jag city förlora mot wigan på stars and stripes igår med JP. HAHAHAHa! Mannen vid bordet mitt emot oss uppskattade inte vårt fniss när de missade öppet mål så han slog näven i bordet och gick innan matchens slut. Hehe
 
spotofyndig spelas mer än ofta. Just nu regina spector. Dessförinnan gothenburgs boys choir med nu grönskar det. Go kombo.
 
en annan go kombo :
På den tiden då mobiler inte hade kamera... Hehe nä min mobil jade kamera. Förmodligen var detta coolare! 
 
nu ska ni få mina uppstigningstider för denna helgen.
lördag 07.00
söndag 07.45
det här med att jobba i veckorna har total ändrat min dygnsrytm. Gott mos.
Vid så tidiga starter förtjänar man go frukost! 
 
Frukost blev också denna krokodil efter 5 timmars fajt med en liten snok.... 
Visste ni att ormar lägger sin käke ur led för att kunna svälja sina byten. Ni ser kanske munnen på smaken ovan. Huij! Ormar ser jag helst på TV.
I går hade vi 16 grader på vår altan. ren får mig att tänka vårjacka. Vist var denna rätt reko? Jag vart minsann rätt reko under min gymnasie tid.
 
Se så kul jag HadE!
Någpt inte fullt så reko. Jag hittade två snusprillor vod vårt trappa. JP snusar ju portions snus. Måste lära honom att de inte förmultnar, och att de vita påsarna inte döljer sig så väl i det gröna gräsets! Trams
Hit ska jag med Margit och Birgit på onsdag. Jag ska skrika mig hes för att heja på min mamma!  Min mamma... 
Vi har fler platser i bilen! 
 
Katten ser ner på människan, hunden ser upp till människan och grisen ser människan som en jämlike.
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Se så kul jag hadE: Vilken söt frisyr, och färgen är både naturlig och väldigt klädsam. MM

2014-03-10 20:30:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: