Låtlista!

Igår köpte jag mig ett Singstar. 199 riksdaler gick det på och då ingick det två microfoner och 10 låtar som man fick ladda ner från playstation store.
Jag har nu ett dygn senare lyckats med att ladda ner mina 10 låtar som blev följande:
 
Yazoo - Only you
Cher - If I could turn back time
Westlife - If I let you go
Sanna Nielsen - Empty room
Queen - Break free
Queen - Don't stop me now
Celine Dion - Think twice
Wilson Philips - Hold on
Kelly Clarksson - Breakaway
Bon Jovi - Bed of roses.
 
Själv är jag riktigt nöjd med alla de 10!!
Och har nu ett par timmar bokade med TVn medans John spelar fotboll ( HAHAHAHA I denna värmen IDIOT)
Min plan är att utöcka med ABBAs låtar som finns att köpa på skiva.. samt Queens Åh ÄLSKAR Queen!!!
 
Just nu försöker jag minska mina svettningar radikalt efter en dag som hemsamarit.
Jag försöker också hålla tummarna och mentalt föra över goda tankar till folket på OPI. De har en tävling där man kan vinna ett dygn i stockholm med andra nagelfantaster ochh få se deras kommande kollektioner mm. HUR najs hade inte de varit? De tävlar ut fyra platser och jag skulle SÅ gärna vilja vara en i kvarteten!!
Postade nyss min bild på både Naililicious ( instagram) och även FB då det var ett måste för tävlingen.
 
Det var ett tag sedan de la upp om tävlingen men so far har bara 5 st lagt upp bilder. varav en jag är rätt säger på inte taggade med mening ;) Så idag började OPI skicka ut påminnelser, och jag som dragit mig något för att posta bilden tänkte att det är nu eller aldrig. Senast jag vann så var jag en av de första som la ut en bild. Så det behöver ju inte vara dåligt!!
 
Helgen som var, var min andra lediga helg. En kvar!! I Lördags var vi i Helsingborg och tittade på Eva Rydberg som alltid sista helgen i Juli. Å det var så skoj!!
I Söndags så spenderade Jag å JP lite tid tillsammans, besökte lite affärer osv.
 
Nu måste jag fixa till mig, ska snart upp på sceen!!
 
Au revoir
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: