Blekinge

I helgen hade jag min första av tre lediga helg denna sommaren.
Åhh Ledig helg, smaka lite på det ordet va?! Ledig, helg, leeeeediiig heeeeeelg. Goa e allihopa!
 
När jag tyckte jag gjort mitt som den hemsamarit jag Är tog jag min äkta kopia väska och skuttade ut från Nicklagården. JP väntade tryggt på mig och någon timme senare vart vi på väg till Backaryd, Blekinge län.
eventuellt är de smålänningarna jag beblandar mig med lite främmande för Sveriges andra län då de ofta nämner länet i stället för staden. Ungefär som jag säger Skogen till Småland- Bråthult. Get it?
 
Fram kom vi och stod till Johns förfäran redan grillen tänd och väntade på oss! 
 
Resten av helgen spenderades sedan mestadels inomhus ( med undantag av min och JPs tur på sjön) med mys, mat och mys! Inte dåligt för en ledig helg tycker jag!
 
Kameran var med och ni ska nu få se lite pics!
 
 
Älskar denna bilden! Vickan i ruffsigt hår från allt bus men så själaglad ändå!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Cillen

Du är ju grym på att fånga ögonblick med din kamera! Så många fina!!

2014-07-15 08:28:02
URL: http://overcec.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: