Little brother bear

Tjeeeeena!
Dagen idag är en tisdag precis som förra veckan..
Mother och Erik korsade länsgränsen och åkte till mig. Vi gick en sväng på Ikea och åt en go schnitzel med JP i våra tankar. Möjligen något bittra, då Han tagit hotet om mer uppdatering på allvar och satt igång och skicka bilder på ett soligt Italien heeelt tiden.
Jag syftade ju mer på uppdatering som nu har jag landat med planet, det var i luften hela vägen, i'm alive! 

Här provar Erik en matta. Lill björnen.

Sedan tog vi oss en tur bland molnen medans mamma gick med näsan i lamphyllorna!

Erik tog sedan en lur i en fåtölj.

Just i detta ögonblick spelas första finalen i SHL. Skellefteå leder med 3-0 mot Färjestad. Det mår jag så gott av!! Har så rackarns svårt för Färjestad och inte minst deras tränare. Efter hans korkade intervju efter att med nöd och näppe slagit ut Växjö .... ( tror ni inte den lille skiten gör en fin intervju nu bara för det? Här sitter jag och skriver skit  så svarar han förnuftigt och förståndigt på brudens frågor vid sarg kanten!!) 

Gick igenom min gamla telefon och hittade ett par Goa bilder jag tänker dela med mig av! 

När vi hjälpte ikea flytta! Jag JP. Och två tredjedelar av björnssonligans kids!

Vickan, samma sommar som hon senare skulle bli storasyster! Alltså snart två åt sedan. Galet!

jag på favoritpuben i London! 

Jag och JP i jakttornet. Ok att ta bild här då vi 50 m ifrån oss hade en skogsmaskin som gick på högvarv, lyckat pass....

Harry som kelar med Ia!

JP som litet kiddo! Hade ju halva Christers fotoalbumet samling i mitt lilla äpple!!

Hämtat Vickan från dagis.

Jag på Tower bridge! Om 33 dagar går jag där igen! Lycka!!!

Jag utanför saint Pauls , bet inte vad det är men gillar bilden! 

En kväll i jaktstugan!


Kommentarer
Postat av: Mormor

När jag tittar på bilden från favoritkrogen, så undrar jag om det behövs lugg. Det är nog den ilskna svarta färgen som är värst. Du är ju så söt så, med klämmor och allt. Det var väl där jag somnade? MM

2014-04-15 23:00:49
Postat av: JuliaWisniewska

Fina bilder!
Allt bra med dig idag? :)

2014-04-17 16:41:21
URL: http://nattstad.se/juliawisniewska
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: