Sunny day!

Åh att dessa vädergudarna aldrig kan hålla vad de lovar!
när jag vaknade idag var det grått och mulet ute så jag klädde mig i jeans för att slippa frysa.
när jag kom till Kristianstad var det så strålande sol.... Så jag svettades ikapp med mig själv. Puh!
Men det blev en lyckad tur, tre nagellack!  Klart vart det ju lyckat för att jag fick träffa Therese helt klart! Hon förgyller min dag den raringen!!
 
det är idag onsdag och därför grön ofc.
jag bjuder på ett lack från London ( hehe snart provat hälften ca ....)  från Models own. 
Detta lacket hade matchat min balklänning perfekt så köpet gjordes bara ca 2 år försent  ;)
Det glimmar så otroligt fint i solen. Och lättlackat, tre lager krävdes.
 
 
dålig flask bild...
 
 
Skuggbild. Lacket skiftar från grönt till lite brunt som här på bilden och i solen lyser det i grönt och guld!
Riktigt nöjd med det köp!
ett snyggt lack att ha till hösten också! Eller när jag får för mig att bära min balklänning ;) 
 
nu sitter jag i bilen med johnen Robin och jenny påväg till Halmstad för att kolla in gyllene tider!
jag tror det kommer bli succé! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Verkligen fint, måste swatcha om denna!

2013-08-07 21:24:06
URL: http://www.vackerunderbar.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: