Visste ni...

.. Att ordet Karneval betyder Ta bort kött. ??
Det gör det minsan. Jag fick veta det på gårdagens gudtjänst Psalmer och Psemlor. 
Jag sjöng en del Psalmer och ett par låtar med kören min men valde att hoppa Psemlan, Inte min cup of thea.
 
Under en sms konversation för ett tag sedan nämnde mitt lilla rådjur Bambie att hon besöker min blogg så gott som varje dag. Oj, sa jag. Uppdaterar jag så ofta? 
det gör jag inte, missade ju för bövlen Bloggens 5 års dag den 14 Februari!!
 
Hon förslog att jag kunde lägga upp en kategori med dagens min, outfit osv.
Så för att hon nu ska kunna orka ta sig igenom texten kommer här en bild med både outfit och min, från förra veckan
spexar från topp till tå!
 
Lagom till Os tog slut och jag fixade en månads gratis netflix för att stilla met behov att deckare vann jag OPI s Os tävling med mina naglar! Hurra för mig! Fick hem två lack från min önskelista som växer sig längre och längre!
Kom så över denna bilden. Och jag vågar nog påstå att det är en kollektion av OPI som jag kommer älska!
Uiip Uiip
 
Vi har fått tillökning i möbelfamiljen också!
Super nöjd! Och som pricken över i:et hänger vår Julklapp mitt i centrum.
sugen på en närbild?
OK
sugen på en egen?
Klart ni ÄR!
Kolla in www.overcec.se Det är min swägerska som sitter på toppen där!!
Då hon tagit sig möjligheten att fotografera dessa fantsatiska djur i sitt rätta elemten och land Sydafrika, lovar jag att ni kommer förundras!
Kolla in hennes sida, foton och beställ en Tavla vett ja! Ni kan gillar henne på Fb också!
Do it Do it Do it Do it!
 
 
 
I förrgår tog jag den sista tabletten i den sista asken från den stora asken av Läkerol jag fick på min 19 års dag i London av mormor. It's the end of an era!
 
 
Hehehe, hur kul?
När jag läser denna texten läase rjag den med lite afro-amerikans kvinnlig röst. Blir hysteriskt roligt. Prova!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Herre Gud, du menar inte att dom har räckt så länge! Det hade jag tuggat i mej på några veckor. MM

2014-03-03 17:50:52
Postat av: Cillan

Hola chica! Vilken fin reklam jag fick här inne!!! TACK :)

2014-03-10 09:27:54
URL: http://www.overcec.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: