Solen

Yes folks, solen har verkligen visat sig från sin bästa sida i helgen!
I lördags åkte vi som sagt till Växjö för inflyttningsfest.
Inför resan dit tog jag på mig mina coolaste glasögon

John tycker jag ser ut som en insekt i dem.... Så jag valde mina andra.
Till Växjö kom vi, och efter dumpande av våra saker tog vi Anna och Emil under våra armar och gick mot busstationen!

 En duo tickett körde oss till teleborg CENTRUM. Haha
Centrum....

Efter ett par drinkar och öl för en del, plus ett försök att ta en ok selfie.. Slutade såhär

Jag kan bara inte...

Jaja, så åkte vi buss igen in till Växjö centrum! 




Där skildes vi alla åt, jag och JP tog åter igen Emil ovh Anna under våra vingar och gick till bishops arms för ytterligare en drink!

Där träffade vi två killar som satt vid ett stort bord med fyra lediga stolar! Scoore.
Så vi konverserade med Peter som var från Holland och hans vän från Indien. 

Söndagmorgon var inte solen lika uppskattad i början.
Men så slog vi oss ned på Condecos uteservering där vinden inte hittade in och NJÖT!

Sedan tittade vi lite i butiker och åt en glass innan vi drog tillbaka mot Älmhult Centrum ;)

Jag hade bara tid att åka hem och byta kläder innan jag sedan fick skynda tillbaka för ett jobbpass!
Jajamensan, tidigare på morgonen mottog jag ett sms med önskan att jag 16.30 skulle befinna mig på plats redo att jobba! 
Så vid 21.40 satt vi sedan äntligen i soffan och åt kvällsmat JP och jag.
I morse  joinade jag nollsjunollnoll klubben och vandrade 7 km i god takt. Allt för att sedan belönas med en god frulle. Gott mos!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: