Dag tre

Så mina lärjungar, kag är inne på dag tre i mitt nya jobb. Har kommit till en så fin grupp! Trotts att jag mest står rätt upp och ned och tittar på under dessa "gå bredvid " dagar har jag en sådan himla rush när jag går där ifrån! Vilket jobb dessa tjejer och killar gör! Vilket jobb jag kommer att göra! 
Jag kommer göra skillnad, mitt jobb är viktigt, på riktigt!!

Samtidigt som jag värmer hjärtat i mitt jobb rinner en hel del ut genom min näsa i någorlunda flytande form. Snor.

I helgen exploderade mina bihålorna och sedan dess jag jag levt med nässpray och x antal tabletter i fickorna.... Börjar bli något less på det. Men skönt att slippa känna matosen när man lagar mat, etc.

Tyvärr valde mina bihålorna en något sämre tidpunkt att explodera på!  I helgen befan vi oss  Jägersnäs för att fira Maggan som i höstas fyllde 50 unga år!
Vilken dag! Jag valde senare på kvällen att åka hem och lägga mig medans de andra festade vidare.

Först ut, syskonen petersson. Med födelsedagsbarnet till vänster!

Med respektive

Med barn.

Och med barnens respektive. Bilden är tagen av William. Sista bilden med barnbarnen togs per automatik och kommer så fort jag lagt vantarna på den! 
Så fint gäng!

Kusiner ocj nästkusiner! 

Bild från insta!

Nu ska jag snart låt rumpan få lufta sig från soffkanten och göra mig en matlåda. Gjorde spagetti. Med köttfärssås nyss som JP kan värma när han kommer hem.

Gillar denna bilden, 

Såg ni detta? Fy sjutton så äckligt! 

You go girl!

Sött.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: