Harry

Ångest!!!
John har ångest, ångest över vår semester.
eller inte semestern, den är han lika glad över som jag. Ställer roliga frågor, -var äter ni? - vet du var det blir för mat?- när är vi framme? - hurlång tid tar det att köra dit?

Hans ångest ligger i huruvida Harry ska klara av en vecka utan oss, utan matte och husse, mor och far.
Vi varje fixat så att han får mat ochvatten varje dag och säkert lite Kel också.
-men??

Jaa ångesten sitter där som ett brev på posten.
diskussionen om att ta med honom kom precis upp. Jag tvivlar då jag har blåsproblem att håll mig till kisspauserna, hur ska då en katt klara sig?? Nää det tror jag inte på.

och helt ärligt tror jag inte Harry hade uppskattat en tripp till Sälen.
Jag tror inte han hade gillat att åka i sele på ryggen ner för backarna. I och för sig har vi nog kvar selen som pip och gnäll hade runt magen, den kanske man hade kunnat fösta på han, så egna skidor förstås.
Men fan vad dyrt, nä han får stAnna hemma, där med basta! Bada bastu det är hälsosamt sa Bull

Favoriten här hemma på tvn now These days is Filip. Filip på tv 4 från inkognito.
En titel som vi för övrigt uttalar helt olika. Jag har givetvis det rätta uttalet lagt i min mun. inget annat där inte!!

Fast nu fuckade Filip upp en hel del, jävla snor unge. Man matar inte mördare!!!
Åhhh

Nu ett litet regn av Harry och en bild som idag bara genom av tanken på den gjorde det otroligt svårt att resa sig från toaletten. Garvade alla läppar av mig.
I huvudet alltså era miffon.

Ja också två bilder på Erik min lilla stjärna !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: