Doris och Gösta

Tjena chickassss!
Wzup? Läget fint? Harmoniskt? Ja här med. Har en barnfri kväll och so far går den fint.
Har avverkat middag efterrätt och nu pågår matinén.
ARESTO MOMENTUM!
Matiné r inte det middags film? Alltså middag som 12.00 am mat?
Isåfall menar jag istället kvälls film!!

Filmen är Harry Potter och fången från Azkaban. Vilket passa fint då den är barnförbjuden. ( ni kanske kommer ihåg att jag var barnledig ikväll? Inte? Say whaaat? Kollat medicineringen senaste dagarna?)


Anyway i går jobbade jag. På resujangen. Löve that place like My mothers tummy! ( nej inte enbart för att jag har fri tillgång till allt ätbart som finns där...)
Åh så roligt vi har det. Hela tiden! Skrattar från 7-4 varje gång!

Doris och Gösta gnäller på varandra som ett gammalt gift par.
Doris kommer in i köksgången från köksvägen och frågar efter Gösta! När hon inte hittar honom sjunger Doris en fin truddilut som givetvis är egen komponerad om Gösta med en del SKITord i sig.
- var är Gösta? Han har lämnat mig den lilla skiiiiten.
Då brukar Gösta fnysa lite, fnittra eller hälla det skirade smöret över henne.
Det senare alternativet har jag inte sett personligen ännu, MEN sista dagen är icke gjord.

I slutet av varje dag tar sedan Doris på sig sina cowboy boots från tradera (!!!!!!!!!!!!!!) och dansar loss, under tiden ligger jag Gösta och Gullan i grytorna och fnissar.

Torsdag är det back on track och jag ska hacka gurka som aldrig förr.

På fredag är det sedan Guide kläder PÅ
Då ska Bambie litoo färdas på en resa genom Ikeas gångar och matköer. Jag mår redan Liite illa av tanken på maten.... Men vad gör man inte för det lilla rådjuret!

Nu ska jag se när mr black returns och sedan vill pannan har mer ved!
Den kaxiga lilla &@"?!


Bifogar två pickassss. 1 på juleljuset som i helgen döptes till Julius Daniel john.
Yes ni läste rätt mitt hjärtas namn i raden , just like that! Snap!
Och en bild jag såg på ansiktsboken
För böveln kvinna!! Läs dina Harry Potter böcker!!!!!!
I D I O T!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: