Nytt!

You like what you see?
Det tro jag ni gör för igår klickade ni in här över 100 gånger! I love you!
 
Som ni kanske ser så har jag en ny header! Det är jag på bilden och mitt namn. Jag gillar mitt namn. Liksom lika bra att vänja sig tidigt eftersom man ska leva med det ett rätt bra tag. Förhoppningsvis.
 
Jag ringde och smörjde lite för min htlm vänn Philip! Ahh..vad hade jag gjort utan den killen!  snäll som han är hjälpte han mig att sätta in bilden på rätt ställe. Bilden är tagen av mig och så ha Frida fixat till den! Man I have gr8 friends!
Själv har jag satt in två bilder i menyn! Bra Hanna!

Och när Philip väl fixat fram koden så satte jag in mina instagram bilder också! Precis under menyn finns dem. De kommer givetvis att uppdateras så fort jag lägger upp en ny bild på instagram! Och vill man ta en närmre titt på dem kan man trycka in på dem och då kommer man till en ny sida där man sedan kan trycka på list of hesakrell och trycker man där kan man se alla mina instagram bilder! Ni som har appen kan givevis se dem där också. Men för er som inte har den ( mormor) så kan ni se dem här nu istället!
 
I morse ringde Albin och drog mir ur sängen. De ville komma och fira sista lovdagen hos mig! Iiiih Hos MIG!
Efter lite panikstödning och frukost bestående av juice knäckemackor och en kiwi stod de i hallen.
och där, DÄR kom migränen.
Men jag lekte cool då jag i mors bil till ikea fick ha solglasögon på mig för att inte ögonen i ren protest skulle vända sig innåt. AJ
 
Hemma igen blev det kaffe med alla mina och så John och Christer.LIKE it.
 
Nu ska jag och migrän storlek medel lägga oss i fåtöljen och titta på unga mödrar. Lär mig såååå mycket av det programmet........
Bjuder på en ooooooooooooooooooooold bild på mig och Frida från Väla. 2008... hehe
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: